Adafruit 12-Key Capacitive Touch Sensor Breakout - MPR121

Adafruit 12-Key Capacitive Touch Sensor Breakout - MPR121

€ 10,95

Gratis verzending

LET OP: Levertijd 6 werkdagen

Liever afhalen in onze winkel?
X

Uw product liever ophalen in onze winkel in Eindhoven?

Dat kan! Klik hier voor meer informatie over onze locatie en openingstijden.

OF
Vaste lage prijzen
Standaard 2 jaar garantie
Betaal pas na 14 dagen met afterpay
Product beschrijving
Add lots of touch sensors to your next microcontroller project with this easy-to-use 12-channel capacitive touch sensor breakout board, starring the MPR121. This chip can handle up to 12 individual touch pads. The MPR121 has support for only I2C, which can be implemented with nearly any microcontroller. You can select one of 4 addresses with the ADDR pin, for a total of 48 capacitive touch pads on one I2C 2-wire bus. Using this chip is a lot easier than doing the capacitive sensing with analog inputs it handles all the filtering for you and can be configured for more/less sensitivity. This sensor comes as a tiny hard-to-solder chip so we put it onto a breakout board for you. Since it39s a 3V-only chip, we added a 3V regulator and I2C level shifting so its safe to use with any 3V or 5V microcontroller/processor like Arduino. We even added an LED onto the IRQ line so it will blink when touches are detected, making debugging by sight a bit easier on you. Comes with a fully assembled board, and a stick of 0.1 header so you can plug it into a breadboard. For contacts, we suggest using copper foil or pyralux, then solder a wire that connects from the foil pad to the breakout. Getting started is a breeze with our Arduino library and tutorial. You39ll be up and running in a few minutes, and if you are using another microcontroller, its easy to port our code. Of course, we wouldn39t leave you with a datasheet and a good luck! - we wrote a detailed tutorial showing how to wire up the sensor, use it with an Arduino and example code that gets the sensor logging data anddetecting yourtouch!
Verzenden & garantie

Bij SOS Solutions kunt u bij verzendingen in Nederland altijd voor gratis verzending kiezen. 

 

Tijdens het bestellen, maakt u zelf een keuze uit verschillde bezorgopties (verschillende bezorgopties worden hieronder uitgelegd). Voorradige artikelen heeft u meestal de volgende dag al in huis. U ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.  


Let op! Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - ivm de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

 

Onderstaand tabel geeft een indicatie van de bezorgdagen van PostNL en GLS:


Bestelling geplaatst op Bezorgdag PostNL Bezorgdag GLS
     
Zondag Dinsdag Dinsdag
Maandag (voor 17:00 uur) Dinsdag Dinsdag
Dinsdag (voor 17:00 uur) Woensdag Woensdag
Woensdag (voor 17:00 uur) Donderdag Donderdag
Donderdag (voor 17:00 uur) Vrijdag Vrijdag
Vrijdag (voor 17:00 uur) Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag


Bent u niet thuis? 

Wanneer u onverwachts niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt aangeboden dan geven we deze af bij uw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 


Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk.   

 

Afhalen

SOSsolutions biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Eindhoven af te halen. Als u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit aangeven tijdens het aanmaken van een order.

 




Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

 

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

 

Garantiebewijs

Bij SOSsolutions.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Service & openingstijden

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur

 

U kunt onze klantenservice bereiken op:

 

Mail: [email protected]
Tel: 040 844 2149
WhatsApp: 06 3070 1179

 

Winkel in Eindhoven

Onze winkel in Eindhoven is alle werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

FAQ

Heeft u een vraag over bestellen & betalen of over onze producten? Kijk dan eerst even op onze FAQ.

  • Thuiswinkel
  • Qshops
  • Webshop
  • ICT
  • Forusp
  • Mister Cash
  • Pin
  • Mastercard
  • Visa
  • iDeal