Allo Piano 2.1 Hi-Fi DAC

Allo Piano 2.1 Hi-Fi DAC

€ 49,95

8 op voorraad

Gratis verzending

Op werkdagen voor 17:00u besteld morgen in huis.

OF
Vaste lage prijzen
Standaard 2 jaar garantie
Betaal pas na 14 dagen met afterpay
Product beschrijving

PIANO kan werken als 2.0 (alle frequenties doorlaten naar LR), als een 2.2 (xover frequentie wordt gekozen in GUI) en subwoofer met 2 outputs of als een 2.1 (zelfde als 2.2 maar de subwoofer is dan mono)

We gebruiken 2 DAC Ic's PCM5142 met geïntegreerde DSP. De PurePath software van TI is beschikbaar om te downloaden (registratie vereist) en kan gebruikt worden om specifieke filters en andere audiofuncties te maken. 

Het board wordt geleverd als voorgrprogrammeerde 2.1 output, maar je kan je eigen custum design maken en het op het board zetten direct vanaf linux. Zie: https://www.allo.com/sparky/piano-dac-2-1.html

Wat de hardware betreft hebben we de digitale en analoge kanten van elkaar gescheiden met LDOs en we voeden de analoge kant met een capabele LDO LT3042 (met weinig ruis en hoge PSRR). Elk board heeft 4 LDO (2 voor elke DAC ic). De analoge kant is voorzien van thin film resistors en poly caps in het audiopad. 

  • Dedicated two No’s of 384 kHz/32bit high-quality DAC PCM5142 for best sound quality
  • Available with different output connectors: 4 x RCA
  • DAC SNR is 112dB
  • DAC THD+N @ - 1dBFS are –93dB
  • Full Scale Output of DAC is 2.1Vrms
  • Dynamic Range of DAC is 112dB
  • Sampling Frequency ranges from 8 kHz to 384 kHz
  • Ultra-low-noise voltage regulators for optimal audio performance
  • Integrated EEPROM for automatic configuration (with write-protection)
Verzenden & garantie

Bij SOS Solutions kunt u bij verzendingen in Nederland altijd voor gratis verzending kiezen. 

 

Tijdens het bestellen, maakt u zelf een keuze uit verschillde bezorgopties (verschillende bezorgopties worden hieronder uitgelegd). Voorradige artikelen heeft u meestal de volgende dag al in huis. U ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.  


Let op! Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - ivm de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

 

Onderstaand tabel geeft een indicatie van de bezorgdagen van PostNL en GLS:


Bestelling geplaatst op Bezorgdag PostNL Bezorgdag GLS
     
Zondag Dinsdag Dinsdag
Maandag (voor 17:00 uur) Dinsdag Dinsdag
Dinsdag (voor 17:00 uur) Woensdag Woensdag
Woensdag (voor 17:00 uur) Donderdag Donderdag
Donderdag (voor 17:00 uur) Vrijdag Vrijdag
Vrijdag (voor 17:00 uur) Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag


Bent u niet thuis? 

Wanneer u onverwachts niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt aangeboden dan geven we deze af bij uw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 


Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk.   

 

Afhalen

SOSsolutions biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Eindhoven af te halen. Als u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit aangeven tijdens het aanmaken van een order.

 




Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

 

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

 

Garantiebewijs

Bij SOSsolutions.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Service & openingstijden

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur

 (Op koningsdag zijn wij gesloten)

U kunt onze klantenservice bereiken op:

 

Mail: [email protected]
Tel: 040 844 2149
WhatsApp: 06 3070 1179

 

Winkel in Eindhoven

Onze winkel in Eindhoven is alle werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

FAQ

Heeft u een vraag over bestellen & betalen of over onze producten? Kijk dan eerst even op onze FAQ.

  • Thuiswinkel
  • Qshops
  • Webshop
  • ICT
  • Forusp
  • Mister Cash
  • Pin
  • Mastercard
  • Visa
  • iDeal