BrickPi+ bord voor LEGO®

BrickPi+ bord voor LEGO®

€ 79,95

3 op voorraad

Gratis verzending

Voor 17:00u besteld morgen in huis

Liever afhalen in onze winkel?
X

Uw product liever ophalen in onze winkel in Eindhoven?

Dat kan! Klik hier voor meer informatie over onze locatie en openingstijden.

OF
  • Geschikt voor:
  • Raspberry Pi Model 2B en 3B
Vaste lage prijzen
Standaard 2 jaar garantie
Betaal pas na 14 dagen met afterpay
Product beschrijving

De BrickPi Advanced is een module die LEGO sensoren, motoren en de Raspberry Pi met elkaar verbindt. De optie Advanced Power verdubbelt de levensduur van de batterijen. Dit pakket bevat het BrickPi Board en een eenvoudige acryle case voor het bevestigen van LEGO onderdelen, motoren en sensoren. De Raspberry Pi wordt apart verkocht.

Over BrickPi
BrickPi Advanced is een systeem dat de Raspberry Pi omzet in een Legorobot. Het project bestaat uit een bord en een case die LEGO® Mindstorms sensoren, motoren en andere onderdelen verbindt en je Raspberry Pi zo veranderen in een robot. Met de BrickPi Advanced kun je tot wel 4 NXT of EV3 motoren en 5 NXT sensoren met elkaar verbinden. De BrickPi heeft een 9V batterij die genoeg energie levert aan de motoren, sensoren en de Raspberry Pi waardoor er geen stekker in het stopcontact meer nodig heeft. Het heeft een stevige behuizing met gaten die passen op LEGO onderdelen. De BrickPi zorgt ervoor dat je robots kunt bouwen met LEGO technic onderdelen. LEGO minstorms sensoren en motoren en de Raspberry Pi

Ideeën

  • 4 NXT of EV3 motoren aansluiten
  • 5 NXT sensoren (zowel digitaal als analoog) aansluiten
  • Batterij voor de Raspberry Pi (dus geen stekker in het stopcontact nodig)
  • Bevestig jouw LEGO Technic bricks aan de BrickPi behuizing en maak een geweldige robot 

Aan de slag met BrickPi

Get Started With the BrickPi  BrickPi Starter Kit

 

Verzenden & garantie

Bij SOS Solutions kunt u bij verzendingen in Nederland altijd voor gratis verzending kiezen. 

 

Tijdens het bestellen, maakt u zelf een keuze uit verschillde bezorgopties (verschillende bezorgopties worden hieronder uitgelegd). Voorradige artikelen heeft u meestal de volgende dag al in huis. U ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.  


Let op! Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - ivm de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

 

Onderstaand tabel geeft een indicatie van de bezorgdagen van PostNL en GLS:


Bestelling geplaatst op Bezorgdag PostNL Bezorgdag GLS
     
Zondag Dinsdag Dinsdag
Maandag (voor 17:00 uur) Dinsdag Dinsdag
Dinsdag (voor 17:00 uur) Woensdag Woensdag
Woensdag (voor 17:00 uur) Donderdag Donderdag
Donderdag (voor 17:00 uur) Vrijdag Vrijdag
Vrijdag (voor 17:00 uur) Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag


Bent u niet thuis? 

Wanneer u onverwachts niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt aangeboden dan geven we deze af bij uw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 


Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk.   

 

Afhalen

SOSsolutions biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Eindhoven af te halen. Als u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit aangeven tijdens het aanmaken van een order.

 




Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

 

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

 

Garantiebewijs

Bij SOSsolutions.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Service & openingstijden

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur

 

U kunt onze klantenservice bereiken op:

 

Mail: [email protected]
Tel: 040 844 2149
WhatsApp: 06 3070 1179

 

Winkel in Eindhoven

Onze winkel in Eindhoven is alle werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

FAQ

Heeft u een vraag over bestellen & betalen of over onze producten? Kijk dan eerst even op onze FAQ.

  • Thuiswinkel
  • Qshops
  • Webshop
  • ICT
  • Forusp
  • Mister Cash
  • Pin
  • Mastercard
  • Visa
  • iDeal