Flora Lux Sensor - TSL2561 Light Sensor

Flora Lux Sensor - TSL2561 Light Sensor

€ 10,95

Gratis verzending

LET OP: Levertijd 6 werkdagen

Liever afhalen in onze winkel?
X

Uw product liever ophalen in onze winkel in Eindhoven?

Dat kan! Klik hier voor meer informatie over onze locatie en openingstijden.

OF
Vaste lage prijzen
Standaard 2 jaar garantie
Betaal pas na 14 dagen met afterpay
Product beschrijving
Add light-reactive sensing to your wearable Flora project with this high precision Lux sensor. The TSL2561 luminosity sensor is an advanced digital light sensor, ideal for use in a wide range of light situations. Compared to low cost CdS cells, this sensor is more precise, allowing for exact lux calculations and can be configured for different gain/timing ranges to detect light ranges from up to 0.1 - 40,000+ Lux on the fly. The best part of this sensor is that it contains both infrared and full spectrum diodes! That means you can separately measure infrared, full-spectrum or human-visible light. Most sensors can only detect one or the other, which does not accurately represent what human eyes see (since we cannot perceive the IR light that is detected by most photo diodes) The sensor has a digital (I2C) interface. Attaching it to the flora is simple line up the sensor so its adjacent to the SDA/SCL pins and sew conductive thread from the 3V, SDA, SCL and GND pins. They line up perfectly so you will not have any crossed lines. You can only connect one lux sensor to your Flora, but you can connect other I2C sensors/outputs by using the set of SCL/SDA pins on the opposite side. The current draw is extremely low, about 0.5mA when actively sensing, and less than 15 uA when in powerdown mode. Check our our Flora Lux Sensor tutorial, the conventional TSL2561 tutorial, and you can use our Arduino library-- the example and library code will work 39out of the box39 with Flora. Flora Lux Sensor - TSL2561 Light Sensor (1650)
Verzenden & garantie

Bij SOS Solutions kunt u bij verzendingen in Nederland altijd voor gratis verzending kiezen. 

 

Tijdens het bestellen, maakt u zelf een keuze uit verschillde bezorgopties (verschillende bezorgopties worden hieronder uitgelegd). Voorradige artikelen heeft u meestal de volgende dag al in huis. U ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.  


Let op! Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - ivm de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

 

Onderstaand tabel geeft een indicatie van de bezorgdagen van PostNL en GLS:


Bestelling geplaatst op Bezorgdag PostNL Bezorgdag GLS
     
Zondag Dinsdag Dinsdag
Maandag (voor 17:00 uur) Dinsdag Dinsdag
Dinsdag (voor 17:00 uur) Woensdag Woensdag
Woensdag (voor 17:00 uur) Donderdag Donderdag
Donderdag (voor 17:00 uur) Vrijdag Vrijdag
Vrijdag (voor 17:00 uur) Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag


Bent u niet thuis? 

Wanneer u onverwachts niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt aangeboden dan geven we deze af bij uw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 


Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk.   

 

Afhalen

SOSsolutions biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Eindhoven af te halen. Als u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit aangeven tijdens het aanmaken van een order.

 




Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

 

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

 

Garantiebewijs

Bij SOSsolutions.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Service & openingstijden

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur

 

U kunt onze klantenservice bereiken op:

 

Mail: [email protected]
Tel: 040 844 2149
WhatsApp: 06 3070 1179

 

Winkel in Eindhoven

Onze winkel in Eindhoven is alle werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

FAQ

Heeft u een vraag over bestellen & betalen of over onze producten? Kijk dan eerst even op onze FAQ.

  • Thuiswinkel
  • Qshops
  • Webshop
  • ICT
  • Forusp
  • Mister Cash
  • Pin
  • Mastercard
  • Visa
  • iDeal