Pokémon Go Plus Armband

Pokémon Go Plus Armband

€ 49,95

Pre-order

Gratis verzending

Verwachte release datum Oktober 2016

Liever afhalen in onze winkel?
X

Uw product liever ophalen in onze winkel in Eindhoven?

Dat kan! Klik hier voor meer informatie over onze locatie en openingstijden.

OF
Vaste lage prijzen
Standaard 2 jaar garantie
Betaal pas na 14 dagen met afterpay
Product beschrijving

Pre-order nu alvast de Pokémon GO armband zodat jij hem als eerste in huis hebt!

UPDATE : Levering verplaatst naar Begin November 2016  – Wij houden je op de hoogte! Wil je meer nieuws over Pokémon GO en de armband? klik dan hier

Let op: definitieve verschijningsdatum is nog niet bekend daarom vermelden wij nu Begin November.
Zodra de definitieve datum bekend is passen wij dit direct aan.

Het Pokémon GO Plus-accessoire kan door middel van Bluetooth low energy-technologie verbinding maken met smartphones waarop de Pokémon GO app is geïnstalleerd. Het is een makkelijke manier om Pokémon te vangen en te verzamelen. De armband moet wel in de buurt van de smartphone worden gebruikt. Zodra het accessoire met een smartphone is gesynchroniseerd, kan de speler dankzij een LED-display en de trilfunctie van de Pokémon GO Plus armband op de hoogte blijven van gebeurtenissen in de game. Denk hierbij aan het verschijnen van een Pokémon in de buurt. Spelers kunnen Pokémon vangen door op de knop te drukken. 

Beschikbare preorders : 98 voor levering Begin November2016 (ook beschikbaar voor nabestelling).

Pre-order deze Pokémon Go Plus en jij weet als eerste wanneer dit accessoire beschikbaar is. Het onmisbare accessoire in jouw speurtocht naar Pokemon in de echte wereld. Eenmaal (via Bluetooth) verbonden met de smartphone geeft de Pokemon Go Plus met een trilsignaal en/of een oplichtend blauw lampje aan wanneer je in de buurt van een PokeStop bent. Het is zelfs mogelijk met het apparaatje een nabije Pokemon met een PokéBall te vangen, mits je deze Pokemon al eens eerder gevangen hebt.

Hoe werkt de Pokémon GO Plus?

De Pokémon GO Plus verbind je via Bluetooth met je smartphone. Vanaf dat moment neemt het accessoire enkele zaken van je mobieltje over. Zo trilt de Pokémon GO plus als je in de buurt van een PokéStop bent. Je weet dus meteen dat je je op een locatie bevindt waar je voorwerpen zoals Pokéballs en Eggs kunt krijgen.

Daarnaast licht de rode op de Pokémon GO Plus als er een Pokémon in je buurt is. Je kunt dan met een simpele druk op de knop een Pokéball gooien. Het accessoire laat je met een kleine trilling weten of je de Pokémon gevangen hebt. Let op: je kunt dat alleen doen als je de Pokémon al in je Pokédex zit. Kom je een nieuwe Pokémon tegen, dan moet je die dus nog steeds via je smartphone vangen.

De Pokémon GO Plus zorgt er dus voor dat je minder met je smartphone moet rondlopen op jacht naar Pokémon. Zo ben je zeker dat je geen enkele PokéStop of Pokémon mist, gaat de batterij van je mobieltje een stuk langer mee én heb je aanzienlijk minder kans om tegen een muur aan te lopen.

Door zijn kleine afmetingen en lage gewicht lijkt de Pokémon GO Plus de perfecte aanvulling op het arsenaal van de gedreven Pokémon-trainer. Het accessoire meet 46 x 33 x 17,5 millimeter en weegt 13 gram, inclusief batterij. Een stuk compacter dan een riem met zes Pokéballs dus!

Op de bestelpagina van Nintendo kan je kijken of jouw telefoon compatibel is met Pokémon GO en het bandje. De informatie voor Android-apparaten staat daar nog niet op, dus mensen zonder Apple-telefoon wordt aangeraden iets langer te wachten met bestellen zodat je zeker bent dat je hem ook daadwerkelijk kan gebruiken.

Verzenden & garantie

Bij SOS Solutions kunt u bij verzendingen in Nederland altijd voor gratis verzending kiezen. 

 

Tijdens het bestellen, maakt u zelf een keuze uit verschillde bezorgopties (verschillende bezorgopties worden hieronder uitgelegd). Voorradige artikelen heeft u meestal de volgende dag al in huis. U ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.  


Let op! Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - ivm de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

 

Onderstaand tabel geeft een indicatie van de bezorgdagen van PostNL en GLS:


Bestelling geplaatst op Bezorgdag PostNL Bezorgdag GLS
     
Zondag Dinsdag Dinsdag
Maandag (voor 17:00 uur) Dinsdag Dinsdag
Dinsdag (voor 17:00 uur) Woensdag Woensdag
Woensdag (voor 17:00 uur) Donderdag Donderdag
Donderdag (voor 17:00 uur) Vrijdag Vrijdag
Vrijdag (voor 17:00 uur) Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag


Bent u niet thuis? 

Wanneer u onverwachts niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt aangeboden dan geven we deze af bij uw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 


Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk.   

 

Afhalen

SOSsolutions biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Eindhoven af te halen. Als u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit aangeven tijdens het aanmaken van een order.

 




Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

 

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

 

Garantiebewijs

Bij SOSsolutions.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Service & openingstijden

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur

 

U kunt onze klantenservice bereiken op:

 

Mail: [email protected]
Tel: 040 844 2149
WhatsApp: 06 3070 1179

 

Winkel in Eindhoven

Onze winkel in Eindhoven is alle werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

FAQ

Heeft u een vraag over bestellen & betalen of over onze producten? Kijk dan eerst even op onze FAQ.

  • Thuiswinkel
  • Qshops
  • Webshop
  • ICT
  • Forusp
  • Mister Cash
  • Pin
  • Mastercard
  • Visa
  • iDeal