Klantenservice

 

Contact

Veel gestelde vragen / FAQ

Bestellen & betalen

Bezorgen & afhalen

Garantie & retouren

Projecten

Handleidingen

SOS Member Spaarprogramma

Oud voor nieuw regeling

 

FAQ - Klantenservice
Heb je vragen over een product? Of heb je problemen met het instellen van bepaalde producten? Dan staan we elke werkdag tussen 09:00 tot 12:00 en van 12:30 tot 17:00 (woensdag vanaf 12:30) voor je klaar! Je kunt ons bereiken door te bellen naar 040 844 2149 of een mail te sturen naar SOS Solutions. Daarnaast kun je jouw antwoord vinden onder onze FAQ. We zijn ook te bereiken via WhatsApp nummer 0408442149
 

Vacatures
Wij zijn nog op zoek naar medewerk(st)ers! Klik hier: Vacatures.

Handleidingen
Met de handleidingen kun je snel en gemakkelijk aan de slag met je nieuwe producten. Zo hebben wij een snelstart handleiding voor de XBMC/KODI speler, een KODI wiki pagina en we hebben zelf een aantal handleidingen gemaakt. Bekijk voor alle handleidingen deze pagina. 

Herroepingsrecht
Niet goed? Geld terug. Je hebt bijons 90 dagen herroepingsrecht. Dat betekent dat je binnen 90 dagen bij ons aangeeft dat je je wilt beroepen op het herroepingsrecht. Je stuurt dan het product retour en je volledige aankoopbedrag, inclusief standaard verzendkosten voor de heenzending wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding geretourneerd. Kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening, zie voor meer informatie retouren retouren.

LET OP: De rechten op de garantie kunnen worden verspeeld wanneer je zelf veranderingen aanbrengt op geleverde producten. Dit geldt zowel voor hard- als software.

Retourneren/garantie
Retourneren kan bij ons binnen 90 dagen! Je kunt binnen 90 dagen zonder opgave van redenen je producten herroepen retourneren. Vul dan op www.sosretouren.nl je gegevens in en je krijgt van ons een RMS code.  Bekijk de voorwaarden van retourneren op deze pagina.

LET OP: Indien u Adafruit producten wenst aan te melden gelieve eerst op het Adafruit support forum een topic te starten met uw klacht (graag even registreren bij Adafruit) hierna zal een Adafruit medewerker daar op reageren met of vragen, of foto's, of zal u uitleggen het onderwerp naar ons toe te sturen, en wanneer u volgens Adafruit in aanmerking komt voor garantie kunt u ons de link doorsturen van dit betreffende bericht, dan gaan wij uw defect direct vervangen.

Zakelijke klanten / scholen / stichtingen:
Wij verwelkomen graag zakelijke klanten om de mogelijkheid te bieden op rekening te bestellen.
Tijdens het afrekenen kunt u kiezen voor de betaalmethode:  "Op rekening betalen", u hoeft dan niet vooraf te betalen!
Nadat u de bestelling heeft doorgezet ontvangt u van ons een separate factuur en zal uw bestelling zsm verzonden worden.
SOS Solutions B.V. Hanteert 14 dagen netto. 

Herstellen/updaten software
Voor het herstellen of updaten van je KODI/XBMC speler kun je op deze pagina terecht. Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe je helemaal zelf je speler kunt herstellen of updaten.

Klachten
Voor ons staat service hoog in het vaandel. We vinden het daarom ook erg belangrijk om van jou te horen of je enige klachten hebt over het door jou gekochte product. Wanneer je een klacht hebt over een product dat je hebt ontvangen, contacteer ons dan zo snel mogelijk. Dit om eventuele schade te beperken. Een klacht is op tijd kenbaar gemaakt als het binnen twee maanden na ontdekking bij ons aangekaart is. Dit geldt ook in het geval wanneer het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is jouw verantwoordelijkheid om de klacht schriftelijk kenbaar bij ons te maken. Als je een klacht indient, wordt deze binnen 14 dagen behandeld en kunt u een inhoudelijke reactie verwachten op de klacht. Mochten we meer tijd nodig hebben dan hoor je dat binnen diezelfde 14 dagen weten. Je kunt een klacht per email bij ons indienen. Niet alleen over de producten, maar ook over de service of dienstverlening horen wij het graag als iets je niet bevalt. Alle klachten worden beantwoord. Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je altijd nog terecht bij het Europese online geschillen platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Garantie
Voor al onze producten geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product aan hetgeen moet voldoen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Ook wanneer je een beroep op deze garantie wilt doen, kun je bij ons terecht. Als verkoper blijven wij te allen tijde jouw aanspreekpunt. Een fabrieksgarantie zal geen afbreuk doen aan je wettelijke rechten.

LET OP: De rechten op de garantie kunnen worden verspeeld wanneer je zelf veranderingen aanbrengt op geleverde producten. Dit geldt zowel voor hard- als software.

De garantietermijnen (die worden genoemd op onze productpagina's) betreffen de fabrieksgarantie.

Geldig aankoopbewijs
Let op: Zonder GELDIG aankoopbewijs kan er niet retour gestuurd worden!
Indien u zelf een RESET heeft uitgevoerd, of iets verkeerds heeft ingesteld valt dit ook niet onder onze garantie.

De kosten voor herstellen bij geen geldig bestelnummer zijn:
Android apparaat: € 45,-
Raspberry pi model B: € 45,-
Raspberry pi model 2B / 3B / 3B+: € 20,-
Ander apparaat: € 50,-

Minix Garantie:
Popcorntime, P2P torrents, Dutch Sports Streams of andere add-ons c.q. apps die leiden tot grote lees en schijfacties naar en van de NAND flash / eMMC zijn geheel voor eigen risico. Reden is dat dit systeem van downloaden en uploaden leidt tot nogal wat lees- en schrijfacties wat ook niet bevorderlijk is voor de levensduur van je flashgeheugen. (NAND Flash -eMMC) Gebruik is dus voor eigen rekening en risico.  Bij schade en uitval hierdoor vervalt de garantie.

MINIX
Wij zijn officieel distributeur van MINIX producten.

Prijzen
Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW tenzij u anders instelt bovenaan onze website. 

Search engine powered by ElasticSuite