SmartiPi Touch behuizing voor het Officiële Raspberry Pi 7 inch Display

SmartiPi Touch behuizing voor het Officiële Raspberry Pi 7 inch Display

€ 25,95

38 op voorraad

Gratis verzending

Voor 17:00u besteld morgen in huis

OF
  • Geschikt voor:
  • Raspberry Pi Model B+
  • Raspberry Pi Model 2B en 3B
  • Raspberry Pi Model 3B
Vaste lage prijzen
Standaard 2 jaar garantie
Betaal pas na 14 dagen met afterpay
Product beschrijving

Over de SmartiPi Touch

De SmartiPi touch is een recent Kickstarter succes. Het is een case en is bestemd voor de Official Raspberry Pi touch display. (display niet meegeleverd) De display wordt beschermd in de behuizing met 4 schroeven. Een Raspberry 3, Pi 2, B+ or A+ is dan bevestigd in het compartiment aan de achterkant van de behuizing. De Pi wordt beschermd door een klepje op het compartiment. De ribbon kabel dat meegeleverd wordt met de display verbindt beide door deze aan te sluiten in de DSI poort van de Pi. De voet heeft een scharnier waardoor je de hoek van het scherm kan aanpassen. Lees meer op Kickstarter.

Inhoud pakket:

- Case zelf
- USB splitter kabel
- 15CM bandkabel
- Montagemateriaal
- Lego camera behuizing

Over de micro USB splitter kabel bundel

Je moet een micro USB splitter kabel gebruiken om de display en de Pi tegelijkertijd te voorzien van stroom als je van plan bent om HATS te gebruiken. De USB poort van de display wordt geblokkeerd door de behuizing.  Er worden 2 kabels binnen de bindel meegeleverd, welke beiden te gebruiken zijn. Onze bundel bevat:

  1. Een 2 meter USB male to dual micro usb splitter die ingeplugd kan worden in een aanbevolen 5.2V usb power source. 
  2. Een 10cm female to dual male micro usb splitter.

 

Er zijn 2 manieren om de display te voorzien van stroom 

 

 LEGO aan de voorkant (geen mogelijkheid om de lego van de voorkant te verwijderen)

 

 

 

 

 

HAT boards kunnen aan de achterkant van de behuizing aangebracht worden, wat nog meer functionaliteiten toevoegt. Deze kunnen verstevigd worden door schroeven in het klepje.

HAT boards can be attached to the back of the case, adding even more functionality.

Om de SD kaart te verwisselen doe je het klepje open aan de achterkant en haal je de SD kaart eruit. 

 

Het heeft een aanpasbare hoek, waardoor je jouw gewenste hoek kan gebruiken voor het scherm.

 

Onze handige setup video zal jou stapsgewijs bijbrengen hoe je jouw eigen SmartPi Touch kan opzetten. 

Garagetech.tips heeft ook een handige setup gemaakt. 

De behuizing is zeer dun. Vind de bouwtekeningen here. 

We hebben zelfs 3D printbare accessoires beschikbaar voor de behuizing. Een voorbeeld is dit blok aan de achterkant. Deze is aan te brengen aan de achterkant van de behuizing om jouw eigen componenten in te doen. Je kan de accessoires downloaden of hier laten printen.

De behuizing bevat onze populaire LEGO compatibele cameracase. Deze werkt met Pi camera versie 1 en 2. Het heeft een LEGO compatibele achterkant en kan aangebracht worden aan de achterkant van het LEGO blokje of aan de voorkant als je kiest voor LEGO compabiliteit aan de voorkant.

We bieden ook een gave GPIO extensie kabel aan. Deze kan onder de behuizing laten gaan. Zo kan je interactie opzetten met de HAT's aan de voorkant van de behuizing. Click here to learn more. 

 

 

De behuizing heeft ook 75 mm VESA draadgaten. Gebruik m4 schroeven om de deze aan te brengen aan de VESA monitorbeugels. 

De voet vouwt exact parallel aan de behuizing. Zo kan het scherm aangebracht worden aan een oppervlak. 

De bijgevoegde schroefjes zorgen ervoor, dat je de case kan opzetten met hele kleine sporen. Ze zijn gemaakt van aluminium. Gebruik ze om de behuizing te monteren op een oppervlak. 

 

De Pi wordt gedragen in het klepje of kan aangebracht worden met de bijgeleverde schroeven. Door de Pi met de schroeven te monteren, kan je de Pi constant blijven gebruiken om ermee te doen wat je wilt.

Houd in je achterhoofd, dat de HDMI poort van de Raspberry Pi niet toegankelijk is.

 

Je kan zelfs de knockout in het klepje uitsnijden met een mesje en 'heat sinks' gebruiken voor het klepje.

Verzenden & garantie

Bij SOS Solutions kunt u bij verzendingen in Nederland altijd voor gratis verzending kiezen. 

 

Tijdens het bestellen, maakt u zelf een keuze uit verschillde bezorgopties (verschillende bezorgopties worden hieronder uitgelegd). Voorradige artikelen heeft u meestal de volgende dag al in huis. U ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.  


Let op! Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - ivm de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

 

Onderstaand tabel geeft een indicatie van de bezorgdagen van PostNL en GLS:


Bestelling geplaatst op Bezorgdag PostNL Bezorgdag GLS
     
Zondag Dinsdag Dinsdag
Maandag (voor 17:00 uur) Dinsdag Dinsdag
Dinsdag (voor 17:00 uur) Woensdag Woensdag
Woensdag (voor 17:00 uur) Donderdag Donderdag
Donderdag (voor 17:00 uur) Vrijdag Vrijdag
Vrijdag (voor 17:00 uur) Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag


Bent u niet thuis? 

Wanneer u onverwachts niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt aangeboden dan geven we deze af bij uw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 


Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk.   

 

Afhalen

SOSsolutions biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Eindhoven af te halen. Als u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit aangeven tijdens het aanmaken van een order.

 




Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

 

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

 

Garantiebewijs

Bij SOSsolutions.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Service & openingstijden

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur

 

U kunt onze klantenservice bereiken op:

 

Mail: [email protected]
Tel: 040 844 2149
WhatsApp: 06 3070 1179

 

Winkel in Eindhoven

Onze winkel in Eindhoven is alle werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

FAQ

Heeft u een vraag over bestellen & betalen of over onze producten? Kijk dan eerst even op onze FAQ.

  • Thuiswinkel
  • Qshops
  • Webshop
  • ICT
  • Forusp
  • Mister Cash
  • Pin
  • Mastercard
  • Visa
  • iDeal