SmartiPi Touch behuizing voor het Officiële Raspberry Pi 7 inch Display

SmartiPi Touch behuizing voor het Officiële Raspberry Pi 7 inch Display

€ 25,95

73 op voorraad

Gratis verzending

Voor 17:00u besteld morgen in huis

Liever afhalen in onze winkel?
X

Uw product liever ophalen in onze winkel in Eindhoven?

Dat kan! Klik hier voor meer informatie over onze locatie en openingstijden.

OF
  • Geschikt voor:
  • Raspberry Pi Model B+
  • Raspberry Pi Model 2B en 3B
  • Raspberry Pi Model 3B
Vaste lage prijzen
Standaard 2 jaar garantie
Betaal pas na 14 dagen met afterpay
Product beschrijving

SmartiPi Touch behuizing voor het Officiële Raspberry Pi 7 inch Display.

Inhoud pakket:

- Case zelf
- USB splitter kabel
- 15CM bandkabel
- Montagemateriaal
- Lego camera behuizing

About the SmartiPi Touch

The SmartiPi touch is a recent Kickstarter success. It is a case and stand for the Official Raspberry Pi touch display. (display not included) The display is secured into the case with four screws. A Raspberry 3, Pi 2, B+ or A+ is then enclosed in the compartment on the back of the case. A simple door covers the the Pi when it is in the compartment. The ribbon cable that comes with the display connects into the Raspberry Pi DSI port. The stand has a pivot that allows you to adjust the angle of the screen. Read more at Kickstarter.

About the micro USB splitter cable bundle

You must use  a micro USB splitter cable to power the display and and pi at the same time if you plan to use HATS. The USB port on the display is blocked with our case design.  We are offering a two cables in our bundle. You can use either one. Our bundle which includes.

  1. A 2 meter USB male to dual micro usb splitter that you can plug into a recommended 5.2V usb power source. 
  2. A 10cm female to dual male micro usb splitter.

 

There are two ways to power the display 

 

 LEGO on front (no choice to remove the lego on front)

 

 

 

 

 

HAT boards can be attached to the back of the case, adding even more functionality. They can be secured with screws to the door.

HAT boards can be attached to the back of the case, adding even more functionality.

To change the SD card, you open the door on the back and sap the SD card out. 

 

It has an adjustable angle which allows you to position in whatever way you wish.

 

Our handy setup video will walk you through setting up your SmartiPi Touch. It's super easy.

Garagetech.tips has also put together a handy guide on the setup. 

The case is extremely thin in profile. Check out the mechanical drawings here. 

We even have 3d printable accessories available for the case. One example is this back cabinet that you can mount to the back of the case to put your own components. You can download accessories or get them printed here.

The case includes our popular LEGO compatible camera case that works with  Pi camera version 1 and 2. It has  a lego compatible back and can attach to the case on the back lego plate or the front if you choose to have LEGO compatibility on the front.

We also offer a cool GPIO extension cable that you can route under the case. You can then interact with HAT's at the front of the case. Click here to learn more. 

 

 

The case also has threaded 75mm VESA mount holes. Use m4 screw to mount to common monitor VESA mount brackets. 

The stand folds completely parallel with the case. This allows you to mount it to a surface. 

The included small metal screw mounts allow you to mount the case with a minimal footprint. There are made out of aluminum with two screw holes. Use  them to screw the case to any surface. 

 

The pi can be held in with the door or with the two provided screws. Holding it with the screws keeps your pi exposed to tinker with.

Please be aware that the HDMI port on the Raspberry Pi is not accessible.

 

You can even cut out the knockout in the door with a razor blade and use heat sinks with the door.

Verzenden & garantie

Bij SOS Solutions kunt u bij verzendingen in Nederland altijd voor gratis verzending kiezen. 

 

Tijdens het bestellen, maakt u zelf een keuze uit verschillde bezorgopties (verschillende bezorgopties worden hieronder uitgelegd). Voorradige artikelen heeft u meestal de volgende dag al in huis. U ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.  


Let op! Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - ivm de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

 

Onderstaand tabel geeft een indicatie van de bezorgdagen van PostNL en GLS:


Bestelling geplaatst op Bezorgdag PostNL Bezorgdag GLS
     
Zondag Dinsdag Dinsdag
Maandag (voor 17:00 uur) Dinsdag Dinsdag
Dinsdag (voor 17:00 uur) Woensdag Woensdag
Woensdag (voor 17:00 uur) Donderdag Donderdag
Donderdag (voor 17:00 uur) Vrijdag Vrijdag
Vrijdag (voor 17:00 uur) Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag


Bent u niet thuis? 

Wanneer u onverwachts niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt aangeboden dan geven we deze af bij uw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 


Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk.   

 

Afhalen

SOSsolutions biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Eindhoven af te halen. Als u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit aangeven tijdens het aanmaken van een order.

 




Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

 

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

 

Garantiebewijs

Bij SOSsolutions.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Service & openingstijden

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur

 

U kunt onze klantenservice bereiken op:

 

Mail: [email protected]
Tel: 040 844 2149
WhatsApp: 06 3070 1179

 

Winkel in Eindhoven

Onze winkel in Eindhoven is alle werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

FAQ

Heeft u een vraag over bestellen & betalen of over onze producten? Kijk dan eerst even op onze FAQ.

  • Thuiswinkel
  • Qshops
  • Webshop
  • ICT
  • Forusp
  • Mister Cash
  • Pin
  • Mastercard
  • Visa
  • iDeal