Thermocouple Amplifier MAX31855 breakout board (MAX6675 upgrade)

Thermocouple Amplifier MAX31855 breakout board (MAX6675 upgrade)

€ 17,95

Gratis verzending

LET OP: Levertijd 6 werkdagen

Liever afhalen in onze winkel?
X

Uw product liever ophalen in onze winkel in Eindhoven?

Dat kan! Klik hier voor meer informatie over onze locatie en openingstijden.

OF
Vaste lage prijzen
Standaard 2 jaar garantie
Betaal pas na 14 dagen met afterpay
Product beschrijving
Thermocouples are very sensitive, requiring a good amplifier with a cold-compensation reference. The MAX31855K does everything for you, and can be easily interfaced with any microcontroller, even one without an analog input. This breakout board has the chip itself, a 3.3V regulator with 10uF bypass capacitors and level shifting circuitry, all assembled and tested. Comes with a 2 pin terminal block (for connecting to the thermocouple) and pin header (to plug into any breadboard or perfboard). Goes great with our 1m K-type thermocouple. New! Now uses the MAX31855K instead of the MAX6675, so it can measure a wider temperature measurement range. Please note! the MAX31855 is not pin compatible or drop-in code compatible with the MAX6675. We do have an Arduino library for both chips but you39ll need to adjust any existing MAX6675 designs for the new MAX31855. The MAX6675 has been discontinued by Maxim. Version 2.0 now includes ferrite beads and filter capacitor onboard for better stability Works with any K type thermocouple Will not work with any other kind of thermocouple other than K type -200C to +1350C output in 0.25 degree increments - note that K thermocouples have about 2C to 6C accuracy Internal temperature reading 3.3 to 5v power supply and logic level compliant! SPI data output requires any 3 digital I/O pins. Hey we even have a handy tutorial on thermocouples which includes an Arduino library, wiring diagrams and example code. How easy is that?
Verzenden & garantie

Bij SOS Solutions kunt u bij verzendingen in Nederland altijd voor gratis verzending kiezen. 

 

Tijdens het bestellen, maakt u zelf een keuze uit verschillde bezorgopties (verschillende bezorgopties worden hieronder uitgelegd). Voorradige artikelen heeft u meestal de volgende dag al in huis. U ontvangt van ons een email wanneer de bestelling is verzonden.  


Let op! Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - ivm de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

 

Onderstaand tabel geeft een indicatie van de bezorgdagen van PostNL en GLS:


Bestelling geplaatst op Bezorgdag PostNL Bezorgdag GLS
     
Zondag Dinsdag Dinsdag
Maandag (voor 17:00 uur) Dinsdag Dinsdag
Dinsdag (voor 17:00 uur) Woensdag Woensdag
Woensdag (voor 17:00 uur) Donderdag Donderdag
Donderdag (voor 17:00 uur) Vrijdag Vrijdag
Vrijdag (voor 17:00 uur) Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag


Bent u niet thuis? 

Wanneer u onverwachts niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt aangeboden dan geven we deze af bij uw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 


Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk.   

 

Afhalen

SOSsolutions biedt u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Eindhoven af te halen. Als u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit aangeven tijdens het aanmaken van een order.

 




Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

 

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

 

Garantiebewijs

Bij SOSsolutions.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Service & openingstijden

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur

 

U kunt onze klantenservice bereiken op:

 

Mail: [email protected]
Tel: 040 844 2149
WhatsApp: 06 3070 1179

 

Winkel in Eindhoven

Onze winkel in Eindhoven is alle werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

FAQ

Heeft u een vraag over bestellen & betalen of over onze producten? Kijk dan eerst even op onze FAQ.

  • Thuiswinkel
  • Qshops
  • Webshop
  • ICT
  • Forusp
  • Mister Cash
  • Pin
  • Mastercard
  • Visa
  • iDeal