Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
FAQ Topics
Bezorging & Verzendkosten
Wij bieden de volgende verzendopties:
-
€2,95 – PostNL Brievenbuspakket
(Alleen mogelijk bij kleine artikelen) -
€6,95 – PostNL Pakket met Track & Trace
Levertijd & Bestelverwerking
-
Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 21:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden.
-
Bestellingen geplaatst op vrijdag na 21:00 uur of in het weekend worden doorgaans op dinsdag geleverd.
-
Tijdens het bestelproces kun je zelf kiezen uit de beschikbare bezorgopties.
Niet-voorradige artikelen (backorders)
Heb je producten besteld die (gedeeltelijk) niet op voorraad zijn? Dan:
-
Wordt je bestelling pas verzonden zodra alle artikelen op voorraad zijn.
-
Wil je de voorraadartikelen alvast ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@sossolutions.nl – dit is geen probleem.
Afhalen
Afhalen van bestellingen is niet meer mogelijk.
Bezorging bij afwezigheid
Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Dan:
-
Wordt je pakket mogelijk bij de buren afgeleverd.
-
Als bezorging niet lukt, laat de bezorger een kaartje achter met informatie over een nieuw bezorgmoment (meestal de eerstvolgende bezorgdag).
Verzending naar het buitenland
Wij leveren standaard in de volgende landen:
-
Nederland
-
België
-
Duitsland
-
Frankrijk
-
Italië
-
Luxemburg
Wil je een bestelling laten leveren in een ander land? Neem dan contact met ons op via info@sossolutions.nl – we helpen je graag verder.
Extra informatie
-
Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.
-
Voor leveringen naar de Waddeneilanden kan de bezorging vanwege de overtocht 1 à 2 dagen langer duren.
-
In sommige gevallen, zoals bij bezorging in binnensteden of op campings, kan de bezorgdag afwijken.