FAQ Topics

  Hoe werkt het bezorgen en afhalen?

Bezorging & Verzendkosten

Wij bieden de volgende verzendopties:

  • €2,95 – PostNL Brievenbuspakket
    (Alleen mogelijk bij kleine artikelen)

  • €6,95 – PostNL Pakket met Track & Trace


Levertijd & Bestelverwerking

  • Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 21:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden.

  • Bestellingen geplaatst op vrijdag na 21:00 uur of in het weekend worden doorgaans op dinsdag geleverd.

  • Tijdens het bestelproces kun je zelf kiezen uit de beschikbare bezorgopties.


Niet-voorradige artikelen (backorders)

Heb je producten besteld die (gedeeltelijk) niet op voorraad zijn? Dan:

  • Wordt je bestelling pas verzonden zodra alle artikelen op voorraad zijn.

  • Wil je de voorraadartikelen alvast ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@sossolutions.nl – dit is geen probleem.

 


Afhalen

Afhalen van bestellingen is niet meer mogelijk.


Bezorging bij afwezigheid

Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Dan:

  • Wordt je pakket mogelijk bij de buren afgeleverd.

  • Als bezorging niet lukt, laat de bezorger een kaartje achter met informatie over een nieuw bezorgmoment (meestal de eerstvolgende bezorgdag).


Verzending naar het buitenland

Wij leveren standaard in de volgende landen:

  • Nederland

  • België

  • Duitsland

  • Frankrijk

  • Italië

  • Luxemburg

Wil je een bestelling laten leveren in een ander land? Neem dan contact met ons op via info@sossolutions.nl – we helpen je graag verder.


Extra informatie

  • Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden.

  • Voor leveringen naar de Waddeneilanden kan de bezorging vanwege de overtocht 1 à 2 dagen langer duren.

  • In sommige gevallen, zoals bij bezorging in binnensteden of op campings, kan de bezorgdag afwijken.

Search engine powered by ElasticSuite